DAMMANN – trac DT 2600 H 3A
Az új fejlesztésű jármű egy 260 LE teljesÃtményű Mercedes Benz motorral szerelt hajtóegységgel rendelkezik. A keréktengelyek egy új fejlesztésű hidraulikus hajtóművel hajtottak, amely mind a 6 kerékre továbbÃtja a nyomatékot. A hajtómotorok vezérlése elektronikus, Ãgy az egyes hajtókerekek kipörgése elkerülhetÅ‘. A járműhajtás vezérlÅ‘karral vagy automatikusan üzemeltethetÅ‘. A haladási sebesség fokozatmentesen 0 –
A járószerkezet fix 2250 mm nyomtávval rendelhető, külömböző gumiméretekkel.
A járószerkezet konstrukciótól függÅ‘en 1000 mm szabad hasmagasságtól rendelhetÅ‘. A jobb fordulékonyság érdekében a járószerkezet 2 kormányozható tengellyel rendelkezik. Az elsÅ‘ és a hátsó tengely kormányzott, a középsÅ‘ minden esetben fix. További különleges felszerelés a terhelésfüggÅ‘en vezérelt pneumatikus futóműrugózás, amely nem csak magas utazási kényelmet biztosÃt, hanem egy kÃvánt munkagép cserénél megvalósÃtható a jármű kb. 15 cm-es süllyesztése. Ez a technika gondoskodik a könnyű és gyors felépÃtmény váltásról.
· Hidrosztatikus kerékmeghajtás 3 tengelyen
· Elektronikus rendszerű konstans-sebességszabályzás (Tempomat)
· 6 hengeres, 190 kw-os (260 LE) Daimler Chrysler diesel motor
· Rendelhető munkaszélesség: 24 – 42 m
· Tartálytérfogat: 8 000 -10 000 liter igény szerint
· Magasfokú menetkomfort és teljesÃtmény az új fejlesztésű, teljesen hidraulikus hajtású 3 tengelyes kivitelben
· Gyors munkagép váltás a pneumatikus emelés - süllyesztéssel
· Haladási sebesség: 0 –
· Elektronikusan konstans sebességszabályzás (Tempomat)
· Pneumatikus, terhelésfüggő vezérlésű járószerkezet rugózás
· TalajkÃmélés a 3-tengelyes járószerkezettel
· Kiváló fordulékonyság az összkerék kormányzással
· Tengelyek csuklósan csapágyazottak
Műszaki adatok DT 2600 H A3
Alváz: |
3 tengelyes légrugózású futómű, a tengelyek csuklósan csapágyazottak |
Hajtómű: |
3 tengelyes hidraulikus hajtómű, elektronikusan konstans sebesség szabályzás (Tempomat) |
Hidraulika: |
90 literes szállÃtószivattyú, 2 kettÅ‘s működésű vezérlÅ‘egység 4 csatlakozóval |
Motor: |
6 - hengeres DaimlerChrysler dieselmotor, TÃpus: OM 906 |
Gumiabroncsok: 8 furatos felnivel |
Conti 52/85 R38 |
Pótkocsi vonópofa: (gumiabroncstól függő) |
16 t vontatott tömegig (opció) |
Szabad hasmagasság: |
1000 -1100 mm (gumiabroncstól függően) |
Nyomtávolság: |
1800 – |
Hosszúság: |
|
Szélesség: |
|
Magasság: |
|
Tengelytáv: |
|
Tengelycsőméret: |
|
Megengedett össztömeg: |
|
Legnagyobb sebesség: |
40 km/h-ig, fokozatmentes Joystickról szabályozható |
Elektromos áramellátás: |
12 Voltos rendszer |
A járószerkezetre 8.000 illetve 10.000 literes Profi-Class permetezÅ‘ felépÃtmény szerelhetÅ‘, 24-27-28-30-33-36-39-42 m szórókerettel.
Részletes műszaki jellemzők:
· Stabil alapkeret az alacsony súlypont miatt közvetlen tartályráhelyezéssel
· Keret golyós -csapos felszereléssel a munkagépváltáshoz
· GFK-biztonsági tartály 5% többlet térfogattal
· Tartály hullámtörÅ‘ lemezekkel a biztonságos szállÃtáshoz, belsÅ‘ örvényfékkel, elÅ‘szűrÅ‘vel és leválasztóval a durva szennyezÅ‘désekhez
· Integrált tisztavizes tartály
· Tank-Control - digitális folyadékszint mérő
· Hidraulikus emelőoszlop, integrált tömlővezetőkkel van ellátva.
· Hidraulikusan nyitható-zárható szórókeret, 50% alumÃniumból a nagyobb stabilitás és súlycsökkentés miatt
· Szórókeret hidraulikus biztosÃtóval a szállÃtáshoz
· Pneumatikus lejtÅ‘kiegyenlÃtÅ‘ vÃzszintes és függÅ‘leges irányú keret lengéscsillapÃtással
· FúvókacsÅ‘ ½â€-os V2A,
· Injektorfúvóka POM, 1 készlet választás szerint
· Membránszivattyú – erÅ‘sÃtett, hosszú élettartamú
· Hidraulikus szivattyúhajtás közvetlenül a gépről
· 4-utas-szÃvóarmatúra
· 4-utas-programcsap, nyomástartományban automatikusan vezérelhető
· Nagyméretű szÃvó- és nyomószűrÅ‘
· Elektropneumatikus fúvókalekapcsoló
· Szórókeret öblÃtés automatikus átkapcsolással
· Elektropneumatikus nyomásszabályzás
· Tartály belsÅ‘tisztÃtó fúvókáról
· Automata pneumatikus nyomószűrő átmosó
· Távkapcsolású pneumatikus keverőmű lekapcsoló
· Elektropneumatikus nyomóvezeték leürÃtÅ‘
· KezelÅ‘rész BT II-kapcsoló billenÅ‘kapcsolóról, digitális nyomáskijelzÅ‘, megvilágÃtott, különleges funkciók lehetnek, soros port a komputernek
· Vezetőfülke csatlakozóajzat
· Kézmosótartály
· Bemosócsap pneumatikusan elfordÃtható, tartály 60 l, göngyölegmosó injektorral, szÃvóvezeték 400-700 l/perc
A gép az alábbi opciókkal egészÃthetÅ‘ ki: félautomatikus vagy automatikus szórókeret vezérlés keretmagasság illesztéssel – légrásegÃtéses D-A-S – Dual-Air-System – pneumatikus többfúvókás tartóbak multifunkciós vezérléssel – párhuzamos haladást vezérlÅ‘ rendszer, ez mind igény szerint rendelhetÅ‘.
Hosszú évek fejlesztÅ‘ munkáját követÅ‘en ezt a sikeres technikát továbbfejlesztve, rendelkezésre áll a pneumatikus egyes fúvókatartó mellett a kettÅ‘s- és négyes fúvókatartó is. Egy beépÃtett cirkulációs vezeték gondoskodik az egyenletes hatóanyag szétosztásról a fúvókákhoz anélkül, hogy elÅ‘zetesen permetezés történne, továbbá állandó átöblÃtését is elvégzi a vezetékeknek.
A gép felszerelhető Trac-Leader GPS párhuzamos nyomkövetővel. A rendszer lehetővé teszi az egyenes haladást a nyommal párhuzamosan. Egy nagyméretű LED kijelző a motorház látóterében mutatja a vezetőnek az információkat, amikkel a helyes irányt tudja tartani.
CserélhetÅ‘ felépÃtmény
Az eszközhordozó széria felszerelése a gyorsan cserélhetÅ‘ keretszerkezet, amely lehetÅ‘vé teszi különbözÅ‘ rászerelt munkagépek kapcsolását, mint pl. rászerelt permetezÅ‘gép, műtrágyaszóró stb. felszerelését. A rögzÃtÅ‘keret hárompont alátámasztású lengéscsillapÃtóval szerelt. Ezáltal kÃméli a rászerelt munkagép szerkezeti elemeit az elcsavarodáskor. A gép hidraulikus hajtóműve szériafelszerelés, természetesen igény szerint mechanikus vagy segédhajtóművel is rendelhetÅ‘.
A járószerkezetre felszerelhető a Güstrower 8m3 röpitőtárcsás műtrágyaszóró.